Nyereményjáték Rafflecopter használat

Nyereményjáték a blogon!

1. lépés: A bejelentkezés
Lehet e-mail fiókkal, vagy Facebook profillal is belépni, a lényeg, hogy a hozzá tartozó e-mail cím érvényes és használatban legyen, mert a leggyakrabban azon kapják a nyertesek az értesítőt, ha nyernek. Én a Facebook belépést mutatom nektek:


1.1
1.2




2. lépés: Twitter
Ha az egyik feladat azt kéri, hogy tweet formájában hirdesd a nyereményjátékot, akkor arra érdemes figyelni, hogy:
Miután a 2.1-es képen látható +1-re kattintasz, lenyitódik a feladat, ahol a 2.2-es képen látható Tweet gombocska lenyomása után feljön egy ablak (2.3-as kép), ahol a megadott szöveget kell közzétenni a profilodon. Utána annak a bejegyzésnek az URL címét kell bemásolni az üres mezőbe.
2.1

2.2 és 2.4
2.3

A Tweet URL címét így találod meg: 
Belépsz Twitterre, megkeresed ezt a bizonyos tweetet és a tweet jobb sarkában rákattintasz a dátumra, majd másolod a címet az üres mezőbe (2.4-es képen látható, ahogyan én is bemásoltam). Angolul ITT a szöveg és hozzá képek, hogy pontosan hogyan keresd meg ezt.

Miután az üres mezőbe másoltad a kért URL címet a zöld I Tweeted-re kattintsz.

3. lépés: Facebook




Ha még nem lájkoltad a kért oldalt, akkor a Tetszik gomb az első, amire klikkelned kell, majd az I'm a Fan.
Ami a képeken nem látszódik, az a következő: ha már lájkoltad régebben a kért oldalt, akkor csak annyi a dolgod, hogy az I'm a Fan zöld gombot nyomod le. 

4. lépés: Kövess Twitteren

A képek magukért beszélnek. Piros karikával jelöltem azokat a részeket, ahova kattintani kell, majd a mezőbe beírni a twitter felhasználóneved.













5. lépés: Hagyj kommentet a bejegyzés alatt

Ez tényleg pofon egyszerű, csak én kihagytam azt a lépést, ahol kérem, hogy írjátok be, hogy milyen néven írtál a bejegyzés alá, hogy ellenőrizni tudjam. (Elnézésetek kérem, kicsit későn van már és fáradt vagyok.)

6. lépés: Válaszolj a feltett kérdésre
Ez esetben a kérdés az, hogy Zöld, vagy sárga? (Nézzétek el nekem, hogy semmi értelmesebb nem jutott eszembe) Miután beírtad a helyes választ az Enter lenyomásával, ha jól számolom 5x került a neved a virtuális kalapban.



Érdekesség: Minden játékgazda maga dönti el, hogy egy-egy feladat hány pontot ér. Van akinek fontos a Facebook like és e feladat elvégzéséért cserébe mondjuk 10 pontot ad. Akkor a neved azzal, hogy lájkoltad az oldalát plusz 10x kerül a Rafflecopter listájára. Vagyis, ahány pontot szerzel a feladatok teljesítésével, annyiszor több az esélyed a nyerésre. Így fog kinézni az én dobozom, miután mindent helyesen végeztél el:



Sok szerencsét! :)
a Rafflecopter giveaway

Forrás: http://kristinablogja.blogspot.hu/2013/11/rafflecopter-hasznalat-1.html

Kereső

Egyéni keresés